Nie jest to możliwe, a wręcz możesz zapłacić mniej! Aplikacja Vooom nie ma dostępu do naliczanych opłat, ponieważ system rozliczeniowy należy do operatora pojazdów. Aplikacja Vooom przesyła automatycznie do operatora informację o momencie rozpoczęcia i zakończenia wynajmu i to system operatora decyduje o naliczaniu i pobraniu opłaty, a nie aplikacja Vooom. Ponadto warto pamiętać, że to w systemie operatora podpięta jest Twoja karta płatnicza i Vooom nie ma do niej żadnego dostępu. To operator pobiera opłaty za przejazd, nie Vooom.

W jaki sposób mogę zapłacić mniej?

Wystarczy, że przekonasz swojego pracodawcę do wykupienia w Vooom nowatorskiego benefitu pracowniczego - Budżetu Mobilności. Dzięki temu, co miesiąc otrzymasz na swoje konto zwrot części wydanych pieniędzy na przejazdy. Jak duży będzie to zwrot, to już zależy od hojności Twojego pracodawcy :-)
Więcej o Budżecie Mobilności przeczytasz na stronie Vooom >>

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?